Hvem er OH77 ?

OH77 eller Odense Håndboldklub af 1977 blev, som navnet antyder, stiftet i 1977, ved en sammenslutning af håndboldafdelingen i sportsforeningen FREM og håndboldklubben AIK.

Læs mere om os på vores hjemmeside - www.oh77.dk

Betingelser :

I forbindelse med tilmelding og din første betaling godkender du, at OH77 fremover må trække pengene på din konto via dit betalingskort, indtil du enten ændrer dit medlemskab eller melder dig ud.

Der betales kontingent for 9 måneder pr. år, og der betales kvartalvis forud, med opkrævning 1.august, 1.november og 1.februar.
Sammen med kontingentet opkræves der også halleje. Hallejen er medregnet i den viste pris.

Et medlem er først indmeldt og spilleberettiget når der er betalt kontingent.

Hvis du ikke melder dig ud, så vil der automatisk ske et træk på dit betalingskort, når den nye sæson påbegynder.

Hvis du ønsker at udmelde dig i indeværende sæson, så refunderes indbetalt kontingent ikke.